torsdag den 18. august 2022

Min erfaring med at stoppe mobilafhængighed

 Hej allesammen.


I dag besluttede jeg at skrive om min oplevelse med at stoppe min mobilafhængighed, den ting har i lang tid gjort mig deprimeret og ude af funktion. Jeg brugte omkring 9 til 12 timer på min mobiltelefon.


Det, der fik mig til at savne det virkelige liv, og jeg mistede en masse ting ved at være afhængig af de smartphones, der styrer hele mit liv.


Jeg brugte trashy sociale netværk, der spilder min tid og ødelægger min virkelighed.


Det tog lang tid for mig, og der var ingen læge, ingen reference og intet, der kunne hjælpe mig med at stoppe med at bruge min mobiltelefon. En dag fandt jeg denne reference om mobilafhængighed og hvordan man forebygger det.



Reference til at stoppe mobilafhængighed


Hvis du har en mobilafhængighed, foreslår jeg, at du læser mere om denne afhængighed i denne artikel og bruger disse teknikker, der forhindrer ødelæggelse af smartphones.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

"Forandring af liv med Crypto Cancer Foundation!

Kære venner, Hvis du søger at gøre en betydelig og positiv indflydelse på verden, så er der en velgørenhedsorganisation ved navn "Crypt...